måndag 12 december 2011

HoMe sweet home

ja nu är jag hemma från skolan Jag har haft en rolig dag idag ,vi hadde slöjd <3 ,SO m.m.Jag fick reda på vilket betyg jag fick i SO och det högsta man kundre få var C och jag fick C <3 .Jag vart nog ganska nöjd med det ;) Nästa vecka på måndag har vi elevens dag och då ska vi åka skridskor i kungsträgården och äta mc donalz mmmm......... Sen på tisdag så är det sista dagen och då börjar vi 10:30 och så ska vi på arkiteckt museum och se på nogra peparkakor ??? sen ska vi på julmarknad .Efter det så ska vi tillbaka till skolan ,äta mellis och gå på skolavslutning ..... Hemma ca 18:30 .. Sen dag elr hur men sen är jag ledig i 21 dagar  som är lika med = 2veckor och 6 dagar hahahahhaahahah :)


Haha titta vilken bild jag hitta XD

2 kommentarer:

  1. haha vilken sööt åsna, och du! <3 hihi... men var det dina katter? :)

    SvaraRadera
  2. haahah tack men nej det var inte mina katter :)

    SvaraRadera