lördag 21 januari 2012

tävling bling bling

ja nu är det så här jag har hittat en blogg som är såå bra den handlar om allt som jag är inreserad av .///HÄR klicka där för att gå till bloggen <3 <3
Och hon har en tävling där man kan vinna iphone skal på http://iphoneskal.se/ som är en super bra hämsida för mobil skal m.m <3 <3 :)
Och jag vill värlkligen vinna men man vet ju aldrig :/
Men om det är så att hon går efter hur populär bloggen är så vinner jag nog inte men jag hoppas värligen det <3 Men jag tycker att konkyrensen är svår för alla hadde väldigt bra inlägg <3
OO juste det skal jag ville ha var det här

 .SKALET

Snälla dajana välj en som förkänar det jag säjer inte att det måste vara jag men gå efter hjärtat .
hahaha jag låter lite rolig när jag skriver så där :) <3
men här är skalet jag vill ha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar